Sovereign Classic

Kategorie Planmeca Sovereign
Záruka 12 měsíců

Radikálně odlišná

Nejnovější souprava Planmeca Sovereign®Classic má mnoho chytrých konstrukčních detailů, které vám usnadní vaši každodenní práci. Ať už jde o ošetření pacienta nebo o ochranu proti infekcím, tato souprava je inteligentní zevnitř i zvenku.

Chytré konstrukční detaily

Planmeca Sovereign® Classic byla navržena s ohledem na ergonomii, komfort a jednoduchost užívání. Díky kompaktnímu úzkému bloku plivátka je souprava vhodná do jakýchkoliv prostor. Konstrukce, navržená s ohledem na uživatele, vám i vašemu asistentovi maximálně usnadní práci. Toto křeslo má fixní opěrku pro nohy, takže polstrování nemá mezery a je pro pacienta velmi pohodlné.

Mimořádně jednoduché použití

Přehledný vícejazyčný dotykový panel vám usnadní vaše osobní nastavení soupravy. Připojte své oblíbené nástroje na šestimístný nástrojový stolek a už od prvního dne můžete svou soupravu snadno užívat. Manuálním otáčením bloku plivátka a křesla si soupravu nastavte do požadované polohy. Vše, co během ošetření potřebujete, vám poskytne praktický modulární držák nástrojů a sacích hadic Flexy™.

Inteligentní ochrana proti infekci

Planmeca Sovereign Classic nabízí nejdokonalejší systém ochrany proti infekci. Periodické čištění anebo kontinuální dezinfekce – výběr je na vás. Vše, co pro vaši standardní ochranu proti infekci potřebujete, je logicky a přehledně uspořádáno.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: